Els membres de
la Junta s’organitzen al voltant de diferents comissions per tal d’intentar
d’optimitzar els esforços, portar una acurada organització i gestió dels
diferents serveis i activitats que s’ofereixen.
Actualment les
comissions són:
Menjador
Extraescolars
Esdeveniments
Econòmica
Personal
Comunicacions
Extraescolars
Esdeveniments
Econòmica
Personal
Comunicacions
Cada comissió
s’organitza en funció de les seves necessitats, realitzant reunions periòdiques
per tal de preparar les tasques que té encomanades i els temes que es tracten
en les reunions de Junta.
Com a membres
de la Federació d'Associacions de Mares i Pares d'Alumnes de Catalunya (FAPAC)
hi ha un representant en l’associació.
Els censors de
comptes són persones, associades i que no formen part de la Junta, encarregades
d’examinar i dictaminar l’estat de comptes i balanç econòmic de l’associació.
Altrament, al
llarg del curs es realitzen diverses reunions amb l’equip directiu de l’escola,
per tal de garantir un correcte funcionament i una fluida interacció de les
parts implicades en l’educació del nostres fills al centre. A més, un membre de
la Junta representa a l’AFA al Consell Escolar.
Cal indicar
però, que tota la feina feta no seria possible sense l’equip humà que presta
els seus serveis a l’AFA, i que va des del Coordinador de projectes i
activitats extraescolars, la Coordinadora de Menjador-Acollida i Gestió amb les
famílies, tots els monitors i monitores de menjador i activitats extraescolars,
personal administratiu i el personal de cuina.
També, i com no
podria ser d’una altra manera, totes les famílies del centre jugueu un gran
paper, atès que sense la vostra col·laboració i complicitat, no seria possible
dur a terme moltes de les festes i activitats que es programen durant el curs.
L’AFA som
tots!